Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 2
2.1
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | WORLD OF TRAP | GREENWOOD
Gespeeld bij/in op
(reacties)
speelavond 15-02-2006 Eenmaal weer boven de grond komt de groep Barf tegen die zijn axe terugwil. Echter wil Borgazdin, die de gevonden axe inmiddels in bezit heeft, niet meer teruggeven. De volgende dag komt Barf de inn binnen met een groep volgers en eist zijn axe. op een slimme manier weet Borgazdin met behulp van de andere dwerg en de human de axe te behouden en dat Barf er zelfs publiekelijk afstand van doet. Diezeflde dag komt ook Borg op bezoek en beloont de groep voor de voltooide opdracht. Tevens stelt hij de groep voor aan Squanto. Deze beweert dat er problemen zijn in de greenwood. Er worden tijdens de jacht mensen 'weggenomen'. De twee dorpen in dat bos geven elkaar de schuld en een bloederige ruzie is niet uit te sluiten. Squanto vraagt de avonturiers hem te helpen de daders te vinden, zijn zoon te vinden die ook vermist wordt, en het ruzie probleem op te lossen. De avonturiers zijn in het begin niet zo happig maar besloten na de beloning van een chameleon ring toch te gaan. Na 3,5 weken reizen komen ze aan in Wattap Anan(een van de 2 dorpen in het bos). Vanuit daar besluiten ze de volgende dag te reizen naar het andere dorp door het bos. en misschien zo langs de plaats van de laatste vermissing te bezoeken. Nog maar net in het bos wordt de groep overvallen door een aantal bijen(hele grote) die natuurlijk geen schijn van kans hebben tegen de groep avonturiers. Speelavond 15-03-2006 De avonturiers komen aan in het andere dorp. daar wordt niet veel meer duidelijk over de oorzaak van de verdwijningen in het bos. Buiten het dorp komen de avonturiers een groep rangers tegen. Deze vergezelt de groep en reizen mee naar het noorden. De groep worden in het bos regelmatig overvallen door verscheidene monsters. Speelavond 29-03-2006 Uiteindelijk besluit de groep naar het moeras te gaan in het midden van het bos. Dit blijkt heilige grond te zijn voor de Watap ananners. Grote enge beesten waren hier rond, iedereen die het moeras betreed komt nooit meer terug. eenmaal aan de rand van het moeras aangekomen ziet de groep een aantal mannen met veren. Dit blijken grote kalkoenmensen te zijn. Ze worden achtervolgd het moeras in. Hier komen de sporen bij een grot uit. De groep betreed de grot en gevecht volgt. Speelavond 12-04-2006 Na het gevecht gewonnen te hebben loopt de groep een eindje terug en langs het water en komen bij een groot hek. Daar ligt een dooie kalkoenachtige en er lopen nog wat zombies met veren opgeplakt. Natuurlijk wordt het slot van het hek, de zombies, en het uit zichzelf opstaande lijk flink gesloopt. De groep loopt verder en vinden een soort van broedplaats waar flinkt werd afgejoept. Het aanwezige gezelschap was aggressief en zijn door de groep een kopje kleiner gemaakt. De groep loopt weer iets terug en pakt een andere zijstraat in de grot. Deze wordt erg nauw. n van de dwergen hoort "kloekkloek" en stormt eropaf. Een aantal van de groepsleden valt op dat de dwerg is versteend. Na een tijdje komt de groep erachter dat ze op een nest zijn beland van een kakke-truus. Deze wordt snel afgemaakt. speelavond 26-04-2006 In het hol van de kakke-truus wordt niets gedaan. De groep reist verder en besluit om de route voorbij de tralies verder te onderzoeken. Dit is een kronkelende saaie weg en komt uit in een grot. Renque ontdekt met haar magie nog net een geheime doorgang in het einde van de gang. De groep kwebbelt lekker tijdens het lopen en besluit lekker te gaan slapen in de grot. Terwijl iedereen zijn pyjama heeft aangetrokken besluit Drum dat hij wakker is en geen slaap nodig heeft en ontdekt hoe de geheime doorgang open moet. Achter de doorgang bevinden zich enkele monsters. Deze worden door de avonturiers nog maar net met moeite verslagen. De buit wordt meegenomen. speelavond 10-05-2006 De groep verlaat de grot en gaat terug richting het dorp. Na een vluchtig bezoek horen de avonturiers dat er een groot feest wordt gehouden in ....... 4 dagen reizen naar het westen. Sommige van de avonturiers hebben wel eens van het feest gehoord en willen er graag heen. De groep besluit er dan ook direct heen te gaan. 4 dagen later lopen de avonturiers al door de stad en kijken hun ogen uit. De volgende dag, wanner de groepsleden zoeken naar nieuwe spulletjes om te kopen breekt er grote paniek uit op de markt. ER zijn blijkbaar een aantal ratten verschenen op de markt. Tussen de drukke menigte bevechten de avonturiers de ratten, en zijn de winnaars van het gevecht. Na het gevecht met de ratten worden de heren en dame van de groep beschouwd als helden. Later die dag wordt de groep nog gevlogd door aantal direrats. Deze worden al vlug overmeesterd. 1 weet te vluchten, een ander wordt echter vastgehouden door de groep. Hoe zal dit aflopen, waarom achtervolgde de rat hun, en wat was de townguard in godsnaam aan het doen. Volgende keer meer...

Gepost door Marco op 16 februari 2006 om 14:41 uur.
Reacties van bezoekers (6 reacties)
Vulridir SrVulridir Sr
I feel my axe itching.......
Gepost op 5 maart 2006 om 0:36.
Vulridir SrVulridir Sr
Come foul creatures... let me split you filthy corpses..... (huh what am I saying.....)
Gepost op 5 maart 2006 om 0:37.
Vulridir SrVulridir Sr
Er was ook iets met honden maar ik ben het even kwijt.... Maar ik ben (gelukkig) ook niet zo slim he Rensque...? Ik zal me volgende keer wat beter gedragen. (Ik vraag me nou af... waren het bodybags of doggybags??)
Gepost op 9 april 2006 om 21:34.
PakePake
Pas maar op binnenkort wordt het summon monster 3 en fireball
Gepost op 11 april 2006 om 13:16.
TuningTuning
Uiteindelijk was toch iedereen er wel achter dat de dwerg was versteend.... :-)
Gepost op 13 april 2006 om 8:03.
PakePake
ik wil het weten!
Gepost op 11 mei 2006 om 19:48.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Als de kat van huis is, is er nog altijd de poes van de buurvrouw
 
Agenda
De volgende keer spelen we waarschijnlijk in St. Anne.
 Mei 2007
MaDiWoDoVrZaZo
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
 
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan Wiersma
8x gespeeld
Opa
7x gespeeld
Tytsjerk
2x gespeeld

1x gespeeld
Wytgaard
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.