|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | VILHOLN REACH (PEPIJN) | HOOFDSTUK 2: DOLFIJNEN EILAND
| Lekker windje zo op zee | Gespeeld bij/in Deventer op 1 jan 2005 |
|
(reacties) |
Lang lang geleden... |
De website is al heel lang niet bijgewerkt... daarom geen uitgebreid verslag maar een korte samenvatting.
Hopelijk wordt het vanaf nu weer wat beter :-)
De groep is in een klein vissers/handelsdorp aangekomen en daar blijkt het te laatste tijd wel veel te stormen. Op een eiland voor de kust is een afgeleden burcht waar al een tijdje niks meer van gehoord is...
De groep vindt al snel een opdracthgever om de boel te onderzoeken en ook de lokale wizard/sage vindt het interessant genoeg om betaling te bieden.
De tocht naar het eiland is 'interessant'. De schipper is van een leuk ruw soort en probeert de groep telkens af te zetten. Niet getreurd, het lukt allemaal (voor de groep dan).
Op het eiland heeft een flink gevecht plaats gevonden. Alles is gebaricadeerd... ze vinden flink wat lijken en slechts een paar overlevenden. Blijkt dat er 's nachts zombies uit de zee de boel onvelig maken. Flink hakken en daar een einde aanmaken. Ondertussen zijn er nog meer monsters naar het eiland getrokken... soort zoekt soort...
Tussen de bedrijven door schiet de party nog een zeevogel uit de lucht die zich verdacht gedroeg (DM: was een familiar van een overleden wizard en de enige die kennis van de situatie had... oh ja... hij was ook de enige die de treasure van de mage nog wist te vinden... HAHAHAHHA). Leverde wel een leuke avond op voor de DM.
Uiteindelijk blijkt er een stuk de zee op een rift te zijn opengebroken waardoor de zombies steeds weer terug kwamen. Onderzoek is nodig en lijdt opnieuw tot hilarische momenten. In een moment van grote mazzel vindt 1 van de spelers een dolfijn om mee te praten. Ze vraagt de dolfijn de groep naar de rift te lijden... goed plan... alleen is het dan wel handig vast een boot te regelen. De dolfijn hebben ze aan de horizon zien verdwijnen...HAHAHAHA...
Eenmaal voorzien van roeiboot en een vervelende kapitein vindt de groep eindelijk de lokatie van de rift. Nu nog wat medicijnen slikken en afdalen maar... best wel diep: 300m. Donker ook.
In het eerste gevecht sneuvelt 1 van de karakters... jammer, ook omdat z'n broer ook in de party zit en nu depri is. Nog lastiger, hoe krijg je zo'n zware jongen naar de oppervlakte? na wat goddelijke interventie komt de dooie niet alleen boven maar mag hij terug komen... Wel een beetje aangepast, de beste man is nu van water. Heeft zijn voordelen... en ongetijfeld ook zijn nadelen.
Bij de 2e afdeling vinden ze het HQ van Erik Engerd en slaan hem in elkaar. De mage weet met wat superglue de rift weer dicht te maken en snel gaan ze ervandoor (ook omdat de superglue niet echt super was, en er nog wat stukjes van de deur ontbraken :-)
|
|
Gepost door Pepijn op 22 mei 2005 om 17:48 uur. |
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Wie de schoen past snuit zijn neus |
|
|
Agenda |
|
|
Geen agenda informatie beschikbaar.
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Deventer
2x gespeeld |
|
|
?
1x gespeeld |
|
|
Angelique
1x gespeeld |
|
|
Rijsen (Angelique)
1x gespeeld |
|
|
Deventer (Pepijn)
1x gespeeld |
|
|
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|