|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 1 : LIFE'S BAZAAR
| Malachite Fortress 7 | Gespeeld bij/in Johan te Grou op 7 jul 2010 |
|
(reacties) |
<p><span style="font-family: "Times New Roman"; font-size: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA;">De loot wordt ingeladen in Max. Erg handig zo een wandelende kist. Jammer dat er geen scherpe voorwerpen in mogen van Max. <br /><br />Na het heftige gevecht is het weer goed bijkomen in Cauldron. <br />De nodige healing wordt uitgedeeld en de rest van de dag wordt rustig doorgebracht in Cauldron.<br />De volgende dag is iedereen toch wel erg nieuwsgierig naar die gang in de Malachite Fortress waar die stukken metaal langs kwamen zwiepen.<br />Er wordt besloten om dit stukje ook nog te gaan onderzoeken.<br />Bij het besteden van de gang klinkt weer een luide knal alsof een stuk steen op zijn plaatst gezet wordt en komen de stukken metaal ook weer langs zwiepen om de groep het leven zuur te maken. <br />Dit blijkt niet een val te zijn zoals eerst werd gedacht, maar twee metalen apparaten die achter een illusionele muur staan. Deze apparaten zijn ze al eerder tegen gekomen.<br />Na een verwoed gevecht zijn de apparaten tot puin gemept en kan de dungeon verder onderzocht worden.<br />Achter de illusionele muren blijken twee kamers te zijn met in elke kamer een hendel.<br /><br />Onderzoek leert dat deze hendels bedoeld zijn om de twee cellen complexen die verderop liggen af te sluiten of te openen. <br />In de cellen complexen worden geen humanoids meer aangetroffen, maar een aantal dieren.<br />Deze dieren zijn schijnbaar de levende etensvoorraad. <br />De volgende dieren zijn in de cellen:<br />- Een kleine dinosaurus<br />- Een das<br />- Een sint bernard hond, compleet met whisky tonnetje om de nek<br />- Een havik<br /><br />Deze dieren worden een voor een meegenomen naar Cauldron, waar Sharlie besluit om de wilde dieren weer vrij te laten.<br />Sharlie besluit om de hond bij haar te houden, omdat die het in het wild waarschijnlijk niet zou overleven.<br /><br />’s Avonds wordt zoals afgesproken de kerkbijeenkomst bezocht. Hier worden de helden geëerd voor hun daden en krijgen ze een beloning die de mensen van Cauldron gedoneerd hebben bij de kerken.<br />Totaal is maar liefst 186,3 gp bij elkaar gebracht.<br />Sharlie doneert haar deel aan de priesthood, Toubou geeft het aan het weeshuis, Cordre de helft aan het weeshuis en de andere helft aan de kerk, Malbek doneert aan een boekenkring in de stad en Oletia doneert het aan het goede doel “Oletia”.<br /><br />De kerkbijeenkomst wordt bruut verstoord wanneer er iemand binnen komt stormen: “Help, de goblins overvallen weer iemand.”.<br />De groep stormt er op af en binnen een paar seconden zijn de goblins geneutraliseerd.</span></p>
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Johan op 18 augustus 2010 om 20:29 uur. |
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Men moet de dag niet prijzen voor de beer geschoten is |
|
|
Agenda |
|
|
We spelen in Grou
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan te Grou
170x gespeeld |
|
|
Eric te Wytgaard
15x gespeeld |
|
|
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld |
|
|
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld |
|
|
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld |
|
|
nvt
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|