Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
- Hoofdstuk 6
6.1Het verhaal
  Mechwarrior I
6.2XP verdeling
6.3XP verdeling
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | DND WEEKEND (2004-2007) | HOOFDSTUK 6: IN DE WARRENS | MECHWARRIOR I
De mechwarrior is klaar voor gebruik!!!!De mechwarrior is klaar voor gebruik!!!!
Mechie I
De groep heeft via de toren die bewaakt wordt door een verwarde beholder een portel gevonden die toegang moet geven tot het laatste deel van de staf.

Met dit deel van de staf kan de banewarrens werkend afgesloten worden en wanneer de sleutel is vernietigd ook ontoegankelijk gemaakt worden in de toekomst.

Eerst moet echter dat deel van de staf nog gevonden worden en dat blijkt een hele klus.

De groep vind een vreemde kamer met een 6-tal vage helmen, deze zijn opgehangen aan het plafond met een soort van kristallen kroonluchter. Na wat experimenteren blijkt dat de hele groep een soort ongeloofelijk stoere, vette, enorme, metalen machine kan besturen en doet dit dan ook,na enig overpeinzen en zwaar overleg.


Nu iedereen positie heeft genomen blijken we een soort parcours af te moeten gaan om bij het laatste deel van de staf te komen.
Onderweg komen we een aantal creaturen tegen die ons tegen proberen te houden, waaronder Bastion, een gevallen engel. En hij is niet echt blij dat we zijn deel van de staf proberen mee te nemen.


Een zwaar gevecht volgt dan ook, onderwijl worden onze fysieke lichamen ook flink onder handen genomen. Er zijn blijkbaar een paar gemene creaturen ons gevolgd en proberen ons nu uit te schakelen. Dit dubbele gevecht levert de nodige problemen op.

Gelukkig arriveerd er ook nog wat hulp, een slangachtig wezen met vleugels komt ons versterken en maakt samen met de groep korte metten met de 'bad-guys'.

Daarna is het gevecht met Bastion ook snel beslecht en wordt de rest van de staf gevonden....

 
Gepost door Tuning op 3 april 2006 om 22:04 uur.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Het beste paard laat wel eens een steekje vallen
 
Agenda
Deze campagne wordt niet meer gespeeld
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Tytsjerk
5x gespeeld
Deventer
3x gespeeld
Johan Wiersma
2x gespeeld
Leeuwarden (Johan H.)
2x gespeeld
Pepijn (Deventer)
2x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
Johan Hiemstra
1x gespeeld
Jacco te Leeuwarden
1x gespeeld
Sieger (Deventer)
1x gespeeld
Tytsyerk
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.