|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | OPA'S CAMPAIGN | START OP LEVEL 0
| Naar de tombe en weer terug | Gespeeld bij/in Leeuwarden op 13 nov 2019 |
|
(reacties) |
Naar de tombe en weer terug |
Darwishi snuift nog een keer. Toch wat meer een rottende geur niet zozeer zwavel. De tombe is rustig en verlaten. Door de deuropening zien jullie een grote degelijke houten tafel staan. Voor de rest is de ruimte van 25 bij 30 foot leeg, op stof na. Halverwege de rechtermuur is een stevige (met metaal versterkte) deur. Er worden posities ingenomen. Er wordt door de groep beleefd op de deur geklopt. Daarop komt een geestverschijnimg door ee deur naar de kamer? Het is een mensgrootte geest, transparant met een paarse gloed waardoor hij wel goed zichtbaar is. De geest roept dat ze weg moeten gaan en zijn meester moeten laten rusten. Vanaf diverse kanten wordt de geest bestookt met vragen. Wie zijn meester is, waarom ze weg moeten gaan, of ze niet toch even mogen gaan kijken. Tordek probeert onopvallend de geest weg te sturen. Het onopvallend lukt, verder gebeurt er nieta. De geest heeft helemaal geen zin in discussies, hij wil gewoon rust voor zijn meester. Al hij weer weggaat komt de groep weer in beweging, raakt de deur en de geest komt weer terug. De geest ziet er niet angstaanjagend uit, al is hij natuurlijk wel ondood. Er wordt geen evil gevoeld. Bruno probeert de geest nog zover te krijgen dat hij de kamer achter de deur in mag om een mooie inscriptie te maken. Uiteindelijk maakt hij die op de buitenkant van de buitendeur van de tombe. Als de geest na aandringen komt kijken hoopt Bruno dat Darwishi de kans grijpt om door de geheimzinnige deur te gaan. Die doet dat echter niet. De geest wordt wel steeds wat chagrijniger. Linhas vraagt en krijgt toestemming om de houten tafel mee te nemen. Uiteindelijk vertrekt de groep. Yvosh is er wat eerder klaar mee en is zo’n 10 minuten op de groep vooruit gegaan. Bij het dorp aangekomen ziet de groep (zonder Yvosh) een groot gat in de landweg. Een sinkhole van zo’n 20 foot diameter. Voorzichtig kijken ze naar beneden en zien daar Yvosh op een grote bult grond staan in een ruimte zo’n 30 foot onder hen. Hem mankeert niets. De “losgestorte grond” heeft zijn val gebroken. Met een touw wordt Yvosh naar boven gehaald en hij verteld dat daar een grote ruimte van een natuurlijke vorm en steen. Er loopt een gang richting noord en er is een deur een de oostkant. Achter de deur na zo’n 30 foot is er een kruizing. Rechtsaf loopt de gang al sne, dood. Een instorting van al een behoorlijke tijd terug verspert de weg. Rechtuit valt het opeens op dat er regelmatige gaatjes in het plafond zitten. En nog beter kijken en onderzoek wijst uit dat er een zelfde patroon van putjes in de vloer zit. Het lijkt of allemaal spijlen of speren uit het plafond kunnen komen. Onderzoek naar de trigger van de val loopt op niets uit. De groep gaat daarom linksaf na zo’n 50 foot of zo gaat de gang naar rechts…. Ergens op de rand van de darkvision zien jullie wat op de grond liggen en daartussen ook beweging…
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Vulridir Sr op 19 november 2019 om 23:40 uur. |
Reacties van bezoekers (2 reacties) |
Jacco
squeek piep, er start een conversatie. :)
Nice Opa, verhaaltje! Gepost op 20 november 2019 om 10:45. |
Jeff
Hey Sietze, van welk God was Tordek ook al weer?
Gepost op 1 december 2019 om 20:33. |
|
|
|
|
Fout spreekwoord |
|
|
|
Beter met slecht weer thuis. Dan met goed weer op het werk |
|
|
Agenda |
|
|
Klaar!
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Online
42x gespeeld |
|
|
Leeuwarden
14x gespeeld |
|
|
Jeff
4x gespeeld |
|
|
Jeff's
1x gespeeld |
|
|
nvt
1x gespeeld |
|
|
Jeff's
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|