|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | HET 5DE AVONTUUR | HOOFDSTUK 2: TAKING A CHANCE
| 2.1 Into the mountains | Gespeeld bij/in op 1 aug 2016 |
|
(reacties) |
Into the Mountains |
Een jaar lang hebben jullie wat avonturen gehad met een berg loot als resultaat.
Nu zijn er berichten van scouts binnen gekomen over een episch gevecht ...
Jullie taak is om op onderzoek uit te gaan, reward: een magisch item.
Meer informatie volgt...
(anders gaan jullie je karakters ergens naar toe bouwen, en dat probeer ik te voorkomen. :-) ) |
|
Gepost door Pake op 1 augustus 2016 om 15:17 uur. |
Reacties van bezoekers (181 reacties) |
Pake
Eerst maar eens wat karakters zien :-) Nieuwe rolls mogen hier gemaakt worden (6x(4d6-L)) Gepost op 1 augustus 2016 om 15:25. |
Pake
Het is trouwens zo dat ze met deze editie duidelijk willen maken dat magie een magisch iets is en best bijzonder. Zal dus minder voorkomen dan op elke hoek een winkel. Vandaar dan mijn High-Elf ook enorm trots is op haar kunnen. :-) Gepost op 1 augustus 2016 om 15:36. |
Pake
UIT DE DMG: Each magic item has a rarity: common, uncommon, rare, very rare, or legendary. Common magic items, such as a potion of healing, are the most plentiful. Some legendary items, such as the apparatus of Kwalish, are unique. The game assumes that the secrets of creating the most powerful items arose centuries ago and were then gradually lost as a result of wars, cataclysms, and mishaps. Even uncommon items can't be easily created. Thus, many magic items are well-preserved antiquities. Rarity provides a rough measure of an item's power relative to other magic items. Each rarity corresponds to character level, as shown in the Magic Item Rarity table. A character doesn't typically find a rare magic item, for example, until around 5th level. That said, rarity shouldn't get in the way of your campaign's story. If you want a ring of invisibility to fall into the hands of a 1st-level character, so be it. No doubt a great story will arise from that event. If your campaign allows for trade in magic items, rarity can also help you set prices for them. As the DM, you determine the value of an individual magic item based on its rarity. Suggested values are provided in the Magic Item Rarity table. The value of a consumable item, such as a potion or scroll, is typically half the value of a permanent item of the same rarity. Gepost op 1 augustus 2016 om 15:38. |
Pake
Graag hoor ik naar welke items jullie op zoek zijn (misschien van horen zeggen of op andere wijze), waarschijnlijk al langere tijd naar op zoek, al wat lijntjes uitgegooid. Gepost op 1 augustus 2016 om 15:41. |
Tuning
<INSERT EVEN MORE LOOT> Gepost op 1 augustus 2016 om 16:03. |
Tuning
Ik zou graag de opties wat beperken door overleg te hebben over de voorkeuren van een ieder... Ik heb er geen problemen mee om mijn fighter om te zetten naar level 10, maar aangezien alles nog 'nieuw' is, vind ik het ook prima om een andere (combinatie van) ras/klassen te doen.
Dus geef aan welke ras/klasse je zelf zou willen doen en dan zie ik wel wat over blijft. Of geef aan welke ras/klasse ik zou 'moeten willen' volgens je eigen voorkeuren ... Gepost op 1 augustus 2016 om 16:06. |
Tuning
Is study really the best there is??? --> OotS <-- Gepost op 1 augustus 2016 om 17:15. |
Pake
Dominate is wel een concentration spreuk. Dus als de caster damage krijgt moet hij een CON save rollen minimaal 10 of half damage taken Gepost op 2 augustus 2016 om 9:54. |
Tuning
Vooreerst maar even bezig geweest om Randal naar level 10 om te zetten... Mjin grootste uitdaging is hoe ik de damage output en de ability saves hoger krijg...
Want als ik het goed gelezen heb, dan is de damage nog steeds hetzelfde als op level 1??? Alleen de attack roll is een paar puntjes hoger. Gepost op 2 augustus 2016 om 11:53. |
Tuning
Misschien dat de extra attack van de fighter meer effect heeft dan ik denk? Gepost op 2 augustus 2016 om 11:54. |
|
|
|
|
Random insult |
|
|
|
Stupidity is a personal achievement which transcends national boundaries. |
|
|
Agenda |
|
|
We spelen in Leeuwarden
| | |
| Juli 2016 | |
| | |
| Ma | Di | Wo | Do | Vr | Za | Zo | |
| | |
| | | | | 1 | 2 | 3 | |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
| | |
|
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Leeuwarden
2x gespeeld |
|
|
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|