Inhoud Storybook
- Hoofdstuk 2
2.1Temple cleared
2.2Tomb of Chonis
2.3Lizardfolk
2.4In de burcht
2.5Het wachthuis
2.6De toren
2.7Terug in het kamp
2.8Bevrijding deel 2
2.9Diep in de burcht
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | HET KAPOTTE LAKEN | THE VAST SWAMP
Een geweld(ad)ige redding en heel weer terug in het kamp.Een geweld(ad)ige redding en heel weer terug in het kamp.Gespeeld bij/in Grou op 8 jun 2011
(reacties)

Na de discussie wordt gewoonweg besloten de trap te nemen en voor over het terrein te paraderen!

De groep is gemengd over dit idee, maar het wordt toch uitgevoerd. En net als iedereen denkt dat dit rustig gaat lukken gaan de deuren van de burcht open!

Een groepje ondode lizards verschijnt en die laten er geen gras over groeien. Terwijl de dwerg de geredde gevangenen naar buiten probeert te brengen en Cindy haar best doet om de verschillende valhekken op tijd te openen maakt een simpele turn-undead poging van Choq in 1 ronde een einde aan deze dreiging.

Echter de volledige dreiging is nog niet weg, voetstappen volgen en terwijl de groep zich opmaakt voor een terugtrekking komen 2 mensachtige wezens met hoge snelheid uit de burcht te voorschijn. Deze snelheidsduiveltjes lopen zo hard dat ze in 1 ronde het terrein over kunnen rennen. En dat ondanks plassen en glibberige stukjes. De groep gaat snel in de verdediging en Kostin maakt korte metjes met de eerste gast.

De tweede gast blijkt echter niet zo snel neer te gaan en verrast de groep met zijn tactieken. Even ziet het er slecht uit voor Kostin die nu stevig in het nauw zit. De rest van de groep blijft echter niet nutteloos staan (hoewel dat wel even zo lijkt). Even is Snx zelfs zo in de war dat hij bijna zichzelf onthoofd! Maar na een paar ronden is van goed opletten en uitkijken is ook deze laatste dreiging geneutraliseerd.

Laatste dreiging? Niet helemaal.... Nieuw voetstappen volgen en een vrouwelijke stem vraag schreeuwend wie dit heiligdom komt ontwijden!

Dit ondanks de pogingen van Snx om de deur te barricaderen met zichzelf als hulpmiddel.

De nieuwkomster klopt echter dermate hard op de deur dat deze bijna onder de klappen bezwijkt. Snx ziet dat het nutteloos is om de deur nog verder tegen te houden en met de hulp van Choq en Kostin gaan ze het gevecht met deze onbekende dame aan. 'Lady Arthas I presume?' - "No such luck!"

Het blijkt een dame te wezen die flink harde klappen kan uitdelen. En nog wat gemene verrassingen achter de hand heeft. Echter de groep heeft ook nog een paar azen in de mouwen en zo komt er een einde aan het gevecht. Snel worden de restanten meegenomen en eindelijk kan de groep de burcht achter zich laten.

Een tochtje door het moerassige gebiedt en de groep komt uiteindelijk veilig aan in het kampement van de lizards. Hier wordt de groep ontvangen en een klein feestje begint spontaan wanneer blijkt dat de baas en de vrouw van de baas veilig uit de burcht zijn gehaald. Hulde voor de redders!!!

 

De redders beginnen aan een verdiende rust en onderzoeken de 'gevonden' voorwerpen op bruikbaarheid..

Zoals beloofd door Kessessek krijgt de groep zijn magische items aangeboden:

- Potion of barskin +3
- Potion of hide from undead
- Bracers of armor +1
- Wand of CLW (33 charges)
- Periapt of wisdom +2
- Ring of protection +1
- Acrobat boots (MiC 67)



KarakterSpelerXPInfo
Choq Pake 1.150
Cindy Johan 1.150
Kostin Ghostwalker Jeff 1.150
Nebula Batholiet Vulridir Sr 1.150
Snx Jacco 1.150
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Tuning op 12 juni 2011 om 12:11 uur.
Reacties van bezoekers (79 reacties)
PakePake

Uber yay, we rock!
50% off with their heads.


Gepost op 9 juni 2011 om 9:13.
PakePake

Volgende speeldatum: geen volgende speeldatum gevonden.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!


Gepost op 9 juni 2011 om 9:53.
PakePake

Choq aangepast naar level 6! en pdf op de site.


Gepost op 9 juni 2011 om 10:00.
JeffJeff

Manieren om te ontsnappen met je bevrijde gijzelaren.
a) Vlug, subtiel, sneaky en vooral veilig en onopgemerkt wegglippen.
b) Gijzelaren verstoppen. Alle gijzelnemers met bruut geweld in stukken hakken. Fluitend weglopen.

Decisions, decisions... LaughingLaughingLaughing


Gepost op 9 juni 2011 om 12:13.
TuningTuning

Gewoon naar buiten marcheren met die mensen :-)


Gepost op 9 juni 2011 om 12:26.
JeffJeff
Ik heb een leuke feat gekozen :-)
Gepost op 9 juni 2011 om 23:42.
TuningTuning

Ik ben benieuwd!


Gepost op 10 juni 2011 om 8:09.
PakePake

Er zijn geen leuke feats zonder een hele hoop te stacken. Ik heb een standaard feat gekozen zoals op de sheet staat.


Gepost op 10 juni 2011 om 9:33.
PakePake

Een extra 2e en 3e level spreuk is wel een leuke bijkomstigheid, en betere saves en betere attack, al gebruik ik die laatste amper. 2 skillpoints schiet ook niet op.


Gepost op 10 juni 2011 om 9:35.
JaccoJacco

extra hitpoints :D

 


Gepost op 10 juni 2011 om 11:23.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Mensen met te lange tenen, moeten ze vaker krommen
 
Agenda
Het tussen-avontuur is beëindigd.
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
52x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Grou
12x gespeeld
Wytgaard
2x gespeeld
nvt
1x gespeeld
Leeuwarden
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.