|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | STORYBOOK HENDRIK | HOOFDSTUK 10: DROMEN ZIJN BEDROG... (OF NIET?)
| | Gespeeld bij/in Johan Wiersma op 25 feb 2004 |
|
(reacties) |
To the rescue |
Onze helden worden 's ochtends wakker en op een of andere manier hebben ze door dat er iets staat te gebeuren. Shanice somt nog even de 'openstaande' klussen op.
En Mawly heeft een visioen gehad die nacht. Deze ging over een tweetal karren waarvan 1 een vierspan en de ander een tweespan. Het geheel beschermd door een twintigtal stevige knapen.
De hele stoet werd geleid door een een bekende FireHand Merchant company medewerker. Het gevoel dat Mawly hierbij had was: gevaar! En natuurlijk problemen voor deze personen. Hulp moest geboden worden.
Na enige discussie was de groep het daar wel over eens en na wat mentaal denkwerk kon een teleport uitgevoerd worden. Deze was 'right-on-the-spot'. Nou ja, toch nog 500 meter van de karavaan verwijderd. Die (hoe kan het ook anders) net op dat moment overvallen werd door een flinke groep stevige orcs!
De groep had geen zin om tijd te verliezen met rare acties. Tenminste zo leek het eerst. Snogard zet meteen de benenwagen-turbo aan en gaat als een haas eropaf. Shanice pakt het mooie vlieg-kleedje die ze de afgelopen weken bestudeerd had en activeerd deze. Het kleedje geeft gas, maar echt snel gaat dat ding niet. Tijd voor een beetje magie! De speedy ring die Mawly veel had gebruikt wordt genstalleerd als tapijt upgrade. En met overweldigend succes. Dat ding kan ineens meer dragen EN gaat een flink stuk harder.. In een rond of 5 is de complete groep bij de plaats van de actie. Orcs, here we come!
Na een kort maar erg stevig in de pan gehak-gevecht tegen de Orcs komt er een wervelwindje opzetten, een hardnekkige nog wel!
In 1 ronde tijd worden een stuk of 10 karavaan beschermers omver geveegd. Wanneer Mawly deze mini-zwaarden-orkaan in de pan komt hakken wordt hij eerst zelf nog flink geraakt. En na wat harde klappen werveld de lucht nog net zo snel in de rondte...
Hoe loopt dit nou weer af?
to-be-continued
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Tuning op 2 maart 2004 om 14:18 uur. |
Reacties van bezoekers (2 reacties) |
Marco Hoe raak je eigenlijk een wervelwind, zegt ie auw als je er een zwaard in steekt? Gepost op 3 maart 2004 om 10:06. |
Johan Je moet hard terug blazen in tegengestelde richting. Dan onrafelt hij vanzelf!!! Gepost op 3 maart 2004 om 12:49. |
|
|
|
|
Famous last words |
|
|
|
I'll just walk up to the dragon invisibly |
|
|
Agenda |
|
|
Deze campaign is in de ijskast geschoven in het deel waar slechts zelden daglicht komt en de temperatuur nooit boven de -18 komt in de hoop toch nog wat van het geheel te kunnen bewaren :-)
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan Wiersma
36x gespeeld |
|
|
Opa
7x gespeeld |
|
|
Eric van der Veen
5x gespeeld |
|
|
Onbekend
4x gespeeld |
|
|
Marco Otter
2x gespeeld |
|
|
Jacco Trap
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|