Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
- Hoofdstuk 4
4.1Umber Hulk
4.2Umber Hulk 2
4.3Jared and Red Dragon
4.4Gedonder Daaronder
4.5Rustig Daaronder
4.6Into Bhal-Hamatugn
4.7In Bhal-Hamatugn 1
4.8In Bhal-Hamatugn 2
4.9In Bhal-Hamatugn 3
  Extra plaatje
4.10In Bhal-Hamatugn 4
4.11In Bhal-Hamatugn 5
4.12In Bhal-Hamatugn 6
4.13In Bhal-Hamatugn 7
4.14In Bhal-Hamatugn 8
4.15Bhal-Hamatugn-Devil
4.16Bhal-Hamatugn-Swarm
4.17Bhal-Hamatugn-Pluis
4.18Bhal-Hamatugn-Zenith
4.19Bhal-Hamatugn-Zenith
4.20Zenith Splintershiel
+ Hoofdstuk 3
+ Hoofdstuk 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 4 : ZENITH RESCUE
In Bhal-Hamatugn 2In Bhal-Hamatugn 2Gespeeld bij/in Johan te Grou op 13 mrt 2013
(reacties)
<p>Na de ruimte waar de mummy zich in bevindt zeer goed onderzocht te hebben gaat de groep verder.<br />Maar niet veel verder want de gang is aan het einde ingestort.<br />Deze wordt onderzocht maar Sharlie haar elfen ability vindt geen geheime deuren.<br /><br />Dit is dan wel een goede rust plaats wordt er besloten.<br />Tijdens de 2<sup>e</sup> wacht hoort Uan een muur verschuiven verderop.<br />Vlug wordt Sharlie stilletjes wakker gemaakt. De rest van de groep wordt wakker doordat er een bliksem schicht door de gang schiet. Gelukkig ligt iedereen mooi op een rijtje.<br /><br />Een verwoed gevecht ontstaat. Deze lange smalle gang maakt het lastig om tegelijk te vechten.<br />Gelukkig weet een goed geplaatst gordijn van vuur de Kuo Toa te verdrijven. Dat moet ze zeer veel pijn gedaan hebben.<br />Als het vuur opgetrokken is blijkt er weer een doodlopende gang te zijn.<br />Dit wordt aan alle kanten onderzocht en een knopje wordt gevonden, maar bij het indrukken van dit knopje gebeurt er niks. Er gaat geen deur open. Zou het de deurbel zijn? :- )<br /><br />De 1<sup>e</sup> geheime deur wordt gesloten. Vermoeid gaat de groep maar weer slapen. <br />Dat blijkt niet handig want na een uur gaat de 1<sup>e</sup> geheime deur weer open en schiet er meteen een bliksem schicht door de ruimte. Cordre heeft geluk want die staat net om de hoek.<br /><br />Weer begint een gevecht in deze smalle ruimte. Bliksem schiet een tweede keer door de ruimte. De harige vriend redt dit niet meer en valt om. Ook Uan valt om.</p> <p>Toubou is tactisch door de Kuo Toa gesprongen en balaagt ze van de zijkant.<br />Maar dat is nog niet zo gemakkelijk want ze blijken moeilijk te raken.</p> <p>&nbsp;</p>

Gepost door Johan op 14 maart 2013 om 9:00 uur.
Reacties van bezoekers (50 reacties)
JohanJohan

De gebeurtenissen van gisteren.


Gepost op 14 maart 2013 om 9:03.
JeffJeff

Als Jacco nou even Natural Bond (Complete Adventurer) neemt als feat, heeft Oek de Aap een extra 2 HD en leeft hij nog (net) :-)

NATURAL BOND: Add three to your effective druid level for the purpose of determining the bonus Hit Dice, extra tricks, special abilities, and other bonuses that your animal companion receives.

Dus: Ranger 8 = Druid 4, +3 is Druid 7. OekOek krijgt een extra 2 HD, 2 natural armor, 1 Str, 1 Dex, 1 extra trick en +4 op Will saves.



Gepost op 14 maart 2013 om 9:47.
TuningTuning

Heeft de companion trouwens ook extra HP gekregen de laatste keer? (level-up)
Misschien dat Jacco hoger gooit?


Gepost op 14 maart 2013 om 10:47.
JeffJeff

Best vervelend dat ze hun sterkste op ons af sturen. Wie had dat kunnen voorzien? Die voorste had zeker 80 schade gepakt de vorige keer :-(

Misschien had de cleric een Shield Other gecast?


Gepost op 14 maart 2013 om 13:03.
TuningTuning

Tja, wat dat betreft kunnen we beter doorzetten... ze zullen nu ook wel zo'n beetje zonder spreuken zitten Smile


Gepost op 14 maart 2013 om 13:09.
TuningTuning

AC>25!!!


Gepost op 14 maart 2013 om 13:10.
JeffJeff

Ja, alleen heb ik geen Haste, geen hogere summons, geen bolts meer, geen Transpositions, geen healing belt charges ;-)


Gepost op 14 maart 2013 om 16:57.
TuningTuning

Kijk, dat gaan dus snelle rondes worden wanneer er zo weinig keuzemogelijkheden overblijven.... Devil


Gepost op 14 maart 2013 om 17:13.
JohanJohan

Snelle rondes: Hit and Die

En dit is alleen nog maar het cannon flodder. Hypocrite


Gepost op 14 maart 2013 om 19:15.
TuningTuning

Altijd handig wanneer de DM z'n support aanbiedt... Hypocrite


Gepost op 14 maart 2013 om 19:47.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Fout spreekwoord
Men kan nooit weten hoe een koe een pilsje opent
 
Agenda
We spelen in Grou
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
170x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.