|
Inhoud Storybook |
|
|
|
Login |
|
|
|
Registratie |
|
|
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen
achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan. |
|
|
|
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 2 : DRAKTHAR'S WAY
| Big rats | Gespeeld bij/in Johan te Grou op 1 sep 2010 |
|
(reacties) |
<p><span style="font-family: "Times New Roman"; font-size: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA;">Na kris kras door de stad het spoor gevolgd te hebben komt dit uit bij het badhuis van de stad.<br />Ondanks het late uur wordt er aangeklopt. De eigenaar, Orak, is nog wakker en doet open.<br />Nadat duidelijk is dat het gaat om een goblin spoor dat bij hem uitkomt, <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>wil hij hier niks van weten. Ook lang aanhouden heeft geen resultaat.<br /><br />Als Orak uiteindelijk de deur gesloten heeft wordt zijn badhuis eens goed bekeken of er ook andere ingangen zijn. Helaas is er alleen een deur die toegang geeft tot het badhuis.<br /><br />Er wordt besloten wat rond het badhuis te blijven hangen en te observeren.<br />Toubou merkt op een gegeven moment beweging op om de hoek in een steeg.<br />Dat wordt behoedzaam onderzocht. Er blijkt niemand te zijn. Ook de hele steeg wordt nagezocht, maar er is niks.<br />Toubou vertrouwd het niet en gaat eens op het dak kijken.<br />Cordre merkt ondertussen op een andere hoek van het gebouw beweging en gaat daar kijken.<br />Oletia vindt het allemaal wat donker en besluit het wat bij te lichten met wat dansende lichtjes.<br />Een kleine humanoid wordt ontdekt welke zich snel uit de voeten maakt.<br /><br />De achtervolging wordt ingezet. Malbek roept een paar spinnen op met tremor sense zodat de humanoid gemakkelijker te volgen is.<br /><br />Na een omtrekkende beweging gemaakt te hebben wordt de humanoid ingesloten en wordt gevraagd zich over te geven. <br />Deze voelt zich in het nauw gedreven en fluit een keer en zet de aanval in.<br /><br />De humanoid blijkt het een wererat te zijn met een aan aantal vriendjes.<br />Een gevecht ontstaat met de 4 wererats, maar gelukkig is dit geen probleem voor de groep en staat er nu wererat kebab op het menu.<br style="mso-special-character: line-break;" /><br style="mso-special-character: line-break;" /></span></p>
|
Plaats de muis boven het | | om detail informatie te zien. |
|
|
Gepost door Johan op 14 september 2010 om 21:56 uur. |
Reacties van bezoekers (5 reacties) |
Malbek the Beastmaster (Jeff)
We rule!
Maar wat hebben ze met goblins te maken? Misschien kunnen we hulp inroepen - alles vertellen aan de wacht? De kerk vragen om een divination? CorDre vragen om een divination? Gepost op 14 september 2010 om 22:07. |
Toubou Tibesti (Tuning)
Goede suggesties Gepost op 15 september 2010 om 8:21. |
Tuning
Eens kijken of we nog wat waarheid uit die rood-ogige dwerg kunnen persen... Gepost op 16 september 2010 om 14:40. |
Sharlie (Jacco)
we merken het vanzelf als het een weredwarf is. als ie dood is komt ie wel in zijn normale vorm Gepost op 16 september 2010 om 15:47. |
Tuning
Wat dat betreft had je beter de kat kunnen kiezen als 'compagnion'. Die ruikt een rat van verre zonder een 'handle animal'! Gepost op 16 september 2010 om 16:40. |
|
|
|
|
Tegeltjeswijsheid |
|
|
|
Nietsdoen is ook een werkwoord. |
|
|
Agenda |
|
|
We spelen in Grou
|
Campagne Top 10 |
|
|
|
Populaire lokaties |
|
|
|
|
Johan te Grou
170x gespeeld |
|
|
Eric te Wytgaard
15x gespeeld |
|
|
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld |
|
|
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld |
|
|
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld |
|
|
nvt
1x gespeeld |
|
|
|
Overzicht gebruikers |
|
|
|
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien. |
|
|
|
|