Inhoud Storybook
+ Hoofdstuk 10
+ Hoofdstuk 9
+ Hoofdstuk 8
+ Hoofdstuk 7
+ Hoofdstuk 6
+ Hoofdstuk 5
+ Hoofdstuk 4
+ Hoofdstuk 3
- Hoofdstuk 2
2.1Goblins ears
2.2Big rats
2.3Investigation
2.4Playing by the book
2.5Under the Bathhouse
2.6Lots of Goblins
2.7and many more
2.8Goblin Ambush
2.9Bitch
2.10Shocking
2.11Dire Wolf?
2.12Wazig mist
2.13Dire Bats
2.14Vampire
2.15Vampire 2
+ Hoofdstuk 1
 
Login
Loginnaam
Wachtwoord
 
 
Registratie
Wil je ook zelf nieuws-berichten, sage advice tips, forum berichten en nog veel meer kunnen achterlaten op deze site? Vraag dan hier een useraccount aan.
Registratie
HOMEPAGE | SHACKLED CITY ADVENTURE PATH | HOOFDSTUK 2 : DRAKTHAR'S WAY
Big ratsBig ratsGespeeld bij/in Johan te Grou op 1 sep 2010
(reacties)
<p><span style="font-family: &quot;Times New Roman&quot;; font-size: 12pt; mso-fareast-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: NL; mso-fareast-language: NL; mso-bidi-language: AR-SA;">Na kris kras door de stad het spoor gevolgd te hebben komt dit uit bij het badhuis van de stad.<br />Ondanks het late uur wordt er aangeklopt. De eigenaar, Orak, is nog wakker en doet open.<br />Nadat duidelijk is dat het gaat om een goblin spoor dat bij hem uitkomt, <span style="mso-spacerun: yes;">&nbsp;</span>wil hij hier niks van weten. Ook lang aanhouden heeft geen resultaat.<br /><br />Als Orak uiteindelijk de deur gesloten heeft wordt zijn badhuis eens goed bekeken of er ook andere ingangen zijn. Helaas is er alleen een deur die toegang geeft tot het badhuis.<br /><br />Er wordt besloten wat rond het badhuis te blijven hangen en te observeren.<br />Toubou merkt op een gegeven moment beweging op om de hoek in een steeg.<br />Dat wordt behoedzaam onderzocht. Er blijkt niemand te zijn. Ook de hele steeg wordt nagezocht, maar er is niks.<br />Toubou vertrouwd het niet en gaat eens op het dak kijken.<br />Cordre merkt ondertussen op een andere hoek van het gebouw beweging en gaat daar kijken.<br />Oletia vindt het allemaal wat donker en besluit het wat bij te lichten met wat dansende lichtjes.<br />Een kleine humanoid wordt ontdekt welke zich snel uit de voeten maakt.<br /><br />De achtervolging wordt ingezet. Malbek roept een paar spinnen op met tremor sense zodat de humanoid gemakkelijker te volgen is.<br /><br />Na een omtrekkende beweging gemaakt te hebben wordt de humanoid ingesloten en wordt gevraagd zich over te geven. <br />Deze voelt zich in het nauw gedreven en fluit een keer en zet de aanval in.<br /><br />De humanoid blijkt het een wererat te zijn met een aan aantal vriendjes.<br />Een gevecht ontstaat met de 4 wererats, maar gelukkig is dit geen probleem voor de groep en staat er nu wererat kebab op het menu.<br style="mso-special-character: line-break;" /><br style="mso-special-character: line-break;" /></span></p>

KarakterSpelerXPInfo
CorDre Vulridir Sr 400
Malbek the Beastmaster Jeff 400
Olétia Smooth Handyhand Pake 400
Sharlie Jacco 400
Toubou Tibesti Tuning 400
Plaats de muis boven het om detail informatie te zien.

Gepost door Johan op 14 september 2010 om 21:56 uur.
Reacties van bezoekers (5 reacties)
Malbek the BeastmasterMalbek the Beastmaster (Jeff)

We rule!

Maar wat hebben ze met goblins te maken? Misschien kunnen we hulp inroepen - alles vertellen aan de wacht? De kerk vragen om een divination? CorDre vragen om een divination?


Gepost op 14 september 2010 om 22:07.
Toubou TibestiToubou Tibesti (Tuning)

Goede suggesties


Gepost op 15 september 2010 om 8:21.
TuningTuning

Eens kijken of we nog wat waarheid uit die rood-ogige dwerg kunnen persen...Devil


Gepost op 16 september 2010 om 14:40.
SharlieSharlie (Jacco)

we merken het vanzelf als het een weredwarf is. als ie dood is komt ie wel in zijn normale vorm


Gepost op 16 september 2010 om 15:47.
TuningTuning

Wat dat betreft had je beter de kat kunnen kiezen als 'compagnion'. Die ruikt een rat van verre zonder een 'handle animal'!


Gepost op 16 september 2010 om 16:40.
Wie zegt wat?
Alleen bij een actieve campagne kun je (indien ingelogd) reacties achterlaten.
© 2003 pepijn
 
Tegeltjeswijsheid
Nietsdoen is ook een werkwoord.
 
Agenda
We spelen in Grou
Campagne Top 10
Shackled City Adventure Path
204x gespeeld
Way of the Wicked
136x gespeeld
Savage Tide Adventure Path
109x gespeeld
Opa's campaign
63x gespeeld
Campagne Land van Amn
57x gespeeld
Storybook Hendrik
55x gespeeld
Campagne Channath
53x gespeeld
Kingmaker
49x gespeeld
The drow
43x gespeeld
Calimshan
40x gespeeld
 
Populaire lokaties
Johan te Grou
170x gespeeld
Eric te Wytgaard
15x gespeeld
Opa te Sint Annaparochie
9x gespeeld
Jeff te Leeuwarden
8x gespeeld
Hendrik te Tytsjerk
1x gespeeld
nvt
1x gespeeld
 
Overzicht gebruikers
Klik hier als je een overzicht van alle geregistreerde gebruikers wilt zien.